• How I Met Your Mother
  • 1.Sezon 10.Bölüm ‘’The Pineapple Incident’’
How I Met Your Mother hakkında yorumlar

Yorum yazmak için üye girişi yapmanız gerekiyor

10 Yorum
Ercan Erdem * 2 ay önce

Abi kesinlikle en güzel bölümlerden biri ya :D

mscrazy * 10 ay önce

En komik bölümlerden birisi

NothinG is as it AppearS * 10 ay önce

Ananasın nereden ve nasıl geldiğini benim bi altımda yorum yapan arkadaşın attığı videoyu izleyince daha da merak etiim

Ottooo * 10 ay önce

Silinmiş sahne , ananas gizemi: https://vimeo.c om/106716976 (linki birleşik yazdırtmıyor dizilab , o yüzden boşluğu silin)

Iamthewatcher * 10 ay önce

Canım ananas çekti. Sarı sarı.. Bu dizi çok güzel yaa.

bayQ * 10 ay önce

Bir saniyeliğine düşünün yataktaki kadının peruk takmış barney olsaydı

berkantsnn * 10 ay önce

Abi ilerdede nerden geldiğini göstermediler ananısın içimde kaldı rahat ölemicem

bordopabuc * 10 ay önce

Bu bölümle aramda duygusal bir bağ var resmenn

zeanwinchester * 10 ay önce

marshall'ın sürekli ananası sorması lxdlwfpw

berkantsnn * 10 ay önce

tedin şu şarkı söylediği yer en sevdiğim sahnelerden ya

Son Paylaşımlar
  • inflacort, Lucifer'i takip etti. 1 saat önce
  • Rewell, La Casa De Papel'i takip etti. 1 saat önce
  • Rewell, İrem Yalçın'i takip etti. 1 saat önce
  • zencuk, dark türkçe dublajda 9.bolum açılmıyo 1 gün önce
  • guvenlik834, burdan yöneticiye seslenmek istiyorum the 100 6 .sezon 6 bölumden sonra yok ara sıra bu siteye giriyorum 10. bölumune kadar görunuyor sonra yine giriyorum 6 bölume kadar var neden acaba sorunu çözebilirmisiniz 1 gün önce
  • Vivien, bugün sevdalımla dark'ın birinci sezonunu bitirdik. bi bok anlamadık. 3 gün önce