• How I Met Your Mother
  • 5.Sezon 3.Bölüm ‘’Robin 101’’
How I Met Your Mother hakkında yorumlar

Yorum yazmak için üye girişi yapmanız gerekiyor

11 Yorum
 miss chanandler bong * 1 ay önce

barney seni yeriim

bu isim seçme şeyleri çok zor * 3 ay önce

aşık barneye düşüyorum

MinaBen * 10 ay önce

KASE

LadyMercury * 10 ay önce

Aşık Barney'i seviyorum ya

cherrycola * 10 ay önce

Ya harbiden bi seyi cok tekrar edince kelime garip geliyo ben cok yapiyorum bunu

ondekitaksi * 10 ay önce

Barney'nin derslerdeki dikkat eksikliği ahhahaha

furkansakal * 10 ay önce

fantazi futbol dediklerinde neden cipskolalilit yapmadılar ?

obIiviate * 10 ay önce

hata bulduğunu sevinen izleyici hemen moda girme shin ya çinli değil japon barneynin anlamaması gayet normal o nedenle amk cahili

GigiHadid * 10 ay önce

Bi an Robin'e çok gıcık oldum ya. Adam iyi birşeyler yapmaya çalışıyor . Ama neyseki sonu iyi bağladılar.

eos * 10 ay önce

Ya Barney ve Ted'in tatlılığı gülümseten bir bölümdü

YuGiCik * 10 ay önce

Oh Captain My Captain. Benim Gülmemem Lazımdı Bunda Ayıp Ettin Barney

Son Paylaşımlar
  • inflacort, Lucifer'i takip etti. 1 saat önce
  • Rewell, La Casa De Papel'i takip etti. 1 saat önce
  • Rewell, İrem Yalçın'i takip etti. 1 saat önce
  • zencuk, dark türkçe dublajda 9.bolum açılmıyo 1 gün önce
  • guvenlik834, burdan yöneticiye seslenmek istiyorum the 100 6 .sezon 6 bölumden sonra yok ara sıra bu siteye giriyorum 10. bölumune kadar görunuyor sonra yine giriyorum 6 bölume kadar var neden acaba sorunu çözebilirmisiniz 1 gün önce
  • Vivien, bugün sevdalımla dark'ın birinci sezonunu bitirdik. bi bok anlamadık. 3 gün önce