• How I Met Your Mother
  • 9.Sezon 22.Bölüm ‘’The End of the Aisle’’
  • Alternatif Seç
  • Paylaş
  • Hata Bildir
    Paylaş
How I Met Your Mother hakkında yorumlar

Yorum yazmak için üye girişi yapmanız gerekiyor

11 Yorum
Cansu Gül * 5 ay önce

LEGENDARY

sadretronichee * 10 ay önce

robinden aşşırı nefret ediyorum cidden bencil iğrenç biri barneynin sevgisini haketmiyo

sadretronichee * 10 ay önce

robin annenin yarısı bile etmez anne çook tatlı robin ise berbat biri ted doğru barney yanlış seçim yaptı

sadretronichee * 10 ay önce

robinin şu evlenemem tavırları çok iticiydi bon zorlokloro oşon borono ostoyorum

sedamikaelsonn * 10 ay önce

ne yazacağımı bile bilmiyorum finale gitmek o kadar çok üzüyor ki..

mordevekuşu * 10 ay önce

finale geçicem şimdi napsam bilmiyorum şimdiden çok üzüldüm

MinaBen * 10 ay önce

Finale geçiyorum, canım yana yana...

Evastetadran * 10 ay önce

''Finalden önceki son bölüm'' kelimesi dizinin 20 dakikası boyunca her saniye beynimde yankılandı.

its_me * 10 ay önce

çok güzel bir bölümdü ya bu kadar güzel olamazdı bitiyor ciddi ciddi

Devil of Hell's Kitchen * 10 ay önce

Anne, Ted'in kadın hali bildiğin aynılar. Ve Marshall'ın espri yaptıktan sonra tepki beklemesi legendary

justthelonelyheart * 10 ay önce

bölüm çok çok çok güzeldi her duyguyu yaşatan bi dizi çok özlicem

Son Paylaşımlar
  • N4HR3S, La Casa De Papel'i takip etti. 3 saat önce
  • N4HR3S, La Casa De Papel (Türkçe Dublaj)'i takip etti. 3 saat önce
  • Exadious, Rome'i takip etti. 4 saat önce
  • mthncgl, DARK efso 9 saat önce
  • zencuk, Abiiiiii Dark neymiş öyle 3 günde bitti 19 saat önce
  • guvenlik834, burdan yöneticiye seslenmek istiyorum the 100 6 .sezon 6 bölumden sonra yok ara sıra bu siteye giriyorum 10. bölumune kadar görunuyor sonra yine giriyorum 6 bölume kadar var neden acaba sorunu çözebilirmisiniz 2 gün önce